3 ابزار تحلیل سایت و آمار گیری
نوشته شده توسط : افتخاری


Clicky
Clicky

Clicky Analytics (که در GetClicky.com واقع گردیده) ابزار سئو   تحولاتی در صنعت محاسبه و آمار ساخت می نماید که به امروز همچنان این تحولات ادامه دارااست. Clicky تحت عنوان اپلیکیشن آمار بازدید وب سایت میتواند بعداز Google Analytics شایسته ترین ابزار باشد برای همین معمولا او‌لین قابل انعطاف افزاری میباشد که یوزرها بعد از Google Analytics به آن کوچ می نمایند.
تفاوت اساسی و کلیدی در تاخیر داده ها آماری میباشد. در Google Analytics شما یک روز بعد از آن داده ها آماری را اخذ می‌کنید در حالیکه در Clicky داده ها به طور آنی ارائه میشوند.

مجموعاَ در شرایطی که به‌دنبال یک پکیج آنالیز و آمارگیری مطلوب برای وبسایت خویش میگردید که دسترسی آنی به داده ها آماری را ارائه میدهد، اینجانب شخصا Clicky را سفارش می ‌دهم، البته نگذارید این دستور جلوی شمارا برای مطالعه باقی ابزار های مو جود در‌این لیست بگیرد.

در لینک و پیوند ذیل می‌توانید فراگیری طرز به کار گیری از این ابزار را در دانشنامه کشور ایران هاست مطالعه فرمائید: راهنمای به کار گیری از ابزار چک و آمارگیری Clicky

۳- Mint
Mint Analytics یک کدام از ابزار های تازه آیتم عشق و علاقه اینجانب میباشد و در ارزش بسیار قابل قبولی ارائه می‌گردد، این فقط ابزاری در لیست ما می‌باشد که شما فقط کافیست یک توشه هزینه آنرا بپردازید.

Mint

Mint بنا شده در HaveAMINT.com، به طور پیش مبلغ ۳۰$ به ازای هر سایت اخذ می نماید، ولی دیگر به طور عصر ای هزینه دیگری اخذ نخواهد کرد. این ابزار در مقابل ابزارهای دیگر که مخارج بسیار تحت زمان ای می گیرند بسیار مناسبتر میباشد، ولی می‌خواهید از ابزار های چک و آماری در بازه زمانی طولانی برهه زمانی استعمال نمائید Mint یکی‌از تعیین های مهم شما باید باشد.

خیر فقط این ابزار دارنده یک قیمت ارزان میباشد، بلکه با تجهیزات نو و معمولی ای ارائه می‌شود. داده ها و جداول ارائه گردیده در‌این ابزار ارزیابی و آمار معمولی بوده و ریلکس قابل فهم و شعور می‌باشند و هرآنچه که نیاز دارید را به شما ارائه میدهند.

در لینک و پیوند تحت میتوانید یادگرفتن طریق به کار گیری از این ابزار را در دانشنامه جمهوری اسلامی ایران هاست مطالعه نمائید: راهنمای استعمال از ابزار آنالیز و آمارگیری Mint

۴- Church Analytics
این ابزار محاسبه و آمارگیری یک کدام از زیباترین رابط های کاربری جان دار اکنون را دارا هست. یک کدام از افتخارات این ابزار آمارگیری، ارائه اطلاعاتی می‌باشد که حقیقتا به آنان نیاز دارید و داده هایی که به رویش تارنما شما امداد نمی نماید، ارائه نمی‌شود. Church Analytics به نسبت در‌این عرصه نوظهور میباشد، ولی با دقت به مشاهدات اینجانب، این ابزار یک اپلیکیشن گردآوری و بررسی داده ها تارنما مطمئن و قابل اعتماد به شمار می رود.

Church Analytics

یکی‌از مزایای این ابزار، رابط کاربری معمولی آن می‌باشد، چون در ابزار های ارزیابی و آمارگیری بسیار اساسی میباشد که ریلکس قابل به کار گیری باشند.

در پیوند تحت میتوانید فراگیری روش به کارگیری از این ابزار را در دانشنامه کشور‌ایران هاست مطالعه نمائید: راهنمای به کارگیری از ابزار چک و آمارگیری church-analytics

۵- KISSmetrics
یکی‌از دیگر از تارنما های آنالیز وبسایت KISSmetrics میباشد، یک سیستم عالی برای شناختن بازدیدکنندگان شما ارائه می‌دهد، اینجانب شخصا این ابزار را بیشتر برای تجارتهای فروش آنلاین سفارش می دهم. تجهیزات ارائه گردیده درین ابزار ممکن میباشد برای وبلاگ ها مطلوب نباشد.

KISSmetrics

ولی نمی گوییم که نمی اقتدار برای وبلاگ ها بهره برد، مخصوصا برای وبلاگ هایی که محصولاتی را برای ارائه دارا‌هستند، ولی ابزارهایی که در‌این سیستم حیث گردیده حتما برای مغازه های آنلاین درنظرگرفته شده اند و اینجانب این ابزار را برای اینگونه سایت ها به مکان ابزار های دیگر این لیست توصیه می دهم.

در لینک و پیوند تحت می‌توانید فراگیری طریق استعمال از این ابزار را در دانشنامه کشور ایران هاست مطالعه فرمائید: راهنمای به کارگیری از ابزار بررسی و آمار





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: